Disneyland LA

Disneyland Los Angeles, hayatımda 2 kez gittim. Ilk gidişim gene bir bayram tatilinde gezmeyi seven arkadaş grubumu kandırıp gitmiştik 2. gidişim ise Eşimle Los Angeles - Las Vegas seyahatimiz sırasında. Önceki Disneyland yazılarımda belirttiğim gibi buraya gitmek için çocuk olmak veya çocuğunuza göstermek için katlanmak gibi bir şey söz konusu olamaz Disneyland her yaşa hitap eden büyüleyici bir yer. Ben 3 Disneyland’ı da gezmiş biri olarak yazıyorum, hiç bir zaman sıkılmıyorsunuz sadece kocaman 1 gününüzü oraya ayırmanız gerekiyor, sabahtan gidip akşam çıkılacak şekilde tek sorun cidden yoruluyorsunuz o yüzden en rahat ayakkabılarınızı giymeniz. İnsanın hayal gücünü zorlayan bir eğlence alanıdır. 

Park hakkında ufacık bilgiler;
Rides
*Space Mountain: Fastpass mevcuttur.
*The Twilight Zone Tower of Terror”: çok talep gören bir türüdür. Kalp rahatsızlığınız varsa tavsiye edilmez.
*Indiana Jones and the Temple of Peril
*Big Thunder Mountain
*Rock n’ Roller Coaster starring Aerosmith
*Buzzy Lightyear Laser Blast
*Pirates of the Caribbean
*It’s a Small World
*Star Tours
*Crush’s Coaster
*Phantom Manor

Shows yani Showlar;
Disneyland LA'de izlenebilecek birçok gösteri vardır. Bence hiçbirini kaçırmayın! Giriş yapar yapmaz park’ın haritasını alın ve adım adım hızlıca ilerleyin atladığınız hiç birşey olmasın. Akşam üstü saatinde park içinde bulunan sokaklarda çalışmalar hareketlenme görürsünüz paraid gösterisi yapılıyor, bütün Disney karakterleri bu yürüş ile parkı geziyor disney müzikleri eşliğinde... 

Fast Pass nedir?
Zamanınızı iyi ayarlamak gerekiyor, park kocaman ve bazen bir alete 2 tur binmek istiyorsunuz ben size Fast Track almanızı tavsiye ederim. Fast pass de bile kuyruk olabiliyor bu tip parklara bence zaten haftasonu değilde eğer tatilinizde hafta içini kapsayan günler varsa haftaiçi birgün gitmenizi tavsiye ederim.

Alışveriş;
Disneyland temalı ürünleri satan mağazalar tüm parka yayılmış durumdadır. Özellikle Disney hatıra eşyaları çok ilgi çeker. Burada Indiana Jones şapkasından Cinderella kostümüne kadar her şeyi bulabilirsiniz. Ve tabi her yaşa göre alınacak birey bulunuyor.

Yemek;
Disneyland Paris’te birçok restoran ve bar bulabilirsiniz. Fakat bu seçenekler genelde pahalıdır. Fast food restoranlarının yanı sıra şık mekanlar da mevcuttur. Fiyat olarak en uygun mekan McDonald’s dır.

Nasıl gidilir?
Amerikada araba kiralamak zor değildir, navigasyon almanız şartı ile! her iki gidişimde de araba kiraladık. park olayı çok kolay çünkü Disneyland'in özel otoparkları var ve otoparkdan park girişine kadar da shuttle servisi bulunuyor. 

Giriş bileti :
Biletinizi almak çok kolay;
* şehirdeki turizm ofislerinden
* konakladığınız otelin concierge’dan

* Disneyland’ın resmi sitesinden (indirimli olarak alabilirsiniz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder