Düsseldorf Boat Messe (Boat Show)


Düsseldorf, yaklaşık işe başladığımdan beri her sene gidiyorum.
Dünya'nın en büyük boat fuarı gerçekleşiyor. Bazen 1-2 gün kalıyorum bazen günü birlik gidiyor eğer stand açmış isek ozaman 10 gün fuar boyunca kalıyorum.
bu kenti çok gezdim gördüm denilemez çünkü fuardan zaman buldukça gezmeye çalıştığım bir yerdir Düsseldorf ama bence Almanya’nın en şirin yöresidir, Hamburg’dan sonra...
Eğer fuar için gidiliyor ise ve konaklama yapacak ise çoğu kez gittiğimde tercih ettiğim otel Sheraton Düsseldorf Airport çünkü fuar alanı ile Havalimanına çok yakında ve Almanlar çok organize oldukları için otelin önünden kalkan shuttle servis ile fuar alanına götüre biliyor. Fuar zamanına geç kalındığı zaman kesinlikle hiç bir otelde rezervasyon bulunamıyor ama ben fuar alanına yakın ama malesef shuttle servisi olamayan bir otel bulmuştum, temiz, ufak ve interneti bedava olan bu otelin adı ise; NH City Nord Düsseldorf.

not: yanda eklediğim resim Türkiye standı ile katıldığımız boat meeseden Hatsail Turizm'e ait standımızdır.

Size bu sene http://www.kadingozu.com/dusseldorf-boat-show-2012 sayfasında yazdığım boat messe yazımı paylaşmak istiyorum.



Her sene geçekleşen Avrupa’nın en büyük fuarı Düsseldorf Boat Show 2012’deydik geçen hafta. Fuar 10 gün sürüyor. Türkiye standı yine görülmeye değerdi. İnsan Türkiye standına gidince gururlanıyor. ‘Bu güzel memleketliyim ben, ben de Türk’üm’ diye bağırıyor bakışlarıyla. Fuarların maalesef artık biraz kan kaybettiğini düşünüyorum. Katılım sayısı her geçen gün daha azalıyor. Düsseldorf Boat Show, diğer turizm fuarlarından farklı oluyor. Turizmciler de katılıyor ama bu fuara katılan kişiler gemi, tekne, motor, yelkenden anlayanlar oluyor. Tatil yapmak isteyenler çoğu zaman Internetten araştırmayı tercih ediyorlar.
Gelecek sene fuara katılmak ya da diğer Düsseldorf’daki fuarlara katılmak isteyenler için ufak yol tioları vermek gerekir ise, fuar alanı havaalanına sadece 15 dakika uzaklıktadır. Araba veya otobüs ile fark etmiyor çünkü trafik çok yoğun olan bir bölge değil. Oteller ile fuar alanının arasında Shuttle servis buluyor. Konaklamak isteyen misafirler için havalimanı otellerini tavsiye ederiz. Fuar biletinizi eğer Internet üzerinden alırsanız 2€ daha uygun fiyata alıyorsunuz. Kapı fiyatları 2€ daha pahalı. Ama bunun yanı sıra shuttle servis için ise fuar biletinizi okutmanız yeterlidir. O zaman hiç para ödemeden fuara gidiyorsunuz. Uzun lafın kısası, tavsiyelerimiz arasında günü birlik gidenler için THY’nın sabah ve akşam uçağını alıp, uçaktan indikten sonra Messe bus’a bindip Internetten aldığınız biletiniz göstererek 15 dakikada fuar alanındasınız ve dönüşünüzde de aynı şekilde otobüsün sizi bıraktığı yerden geri gelebilirsiniz hava alanına veya diğer tavsiyemiz ise günü birlik yerine gene sabah uçağı ve akşam uçağı alarak, havalimanı veya fuar alanına yakın otellerde konaklamak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder