Abu Dhabi / Arab Emirlikleri

Ben Adu Dhabi'ye 2 kez gittim ve ikisinde de gemi ile gittim ama aslında gitmek zor değil. Dubai'den sadece 1 saat veya İstanbul'dan direk uçuş bulunmaktadir. Aslında çok modern ve çok güzel bir yer. Taksiler çok ucuz, transferler ucuz çünkü petrol ucuz. 
Birleşik Arap Emirlikleri (BAE)’nin orta kuzeyinde yer alan Abu Dabi, BAE’nin ve adını aldığı Abu Dabi Emirliği’nin başkentidir. Abu Dabi Emirliği, ülke topraklarının %80’ini içine alır. Bulunduğu emirliğin en büyük kenti olan başkent Abu Dabi, deniz seviyesine yakın yükseltiye sahip bir ada üzerinde bulunur. Kent topraklarının %70’i çöl ile kaplıdır. 

Gezilebilecek Yerler;
Abu Dabi’nin sahip olduğu zenginlik, kentin her yerinde kendini gösterir.Tarihi ve kültürel esere ev sahipliği yapar;  Al-Maqtaa Hisarı, Heritage Village, Hili Arkeolojik Bahçeleri, Qasr El Hosn Sarayı, Bateen Tersanesi, Emirlikler Sarayı en önemlilerindendir. Emirates Place (Emirates Sarayı) Guggenheim müzesine ev sahipliği yapıyor.Saraydan çektiğim resimler;Alışveriş;Al Meena ve Al Ain çarşıları ise kentin en iyi pazarlarıdır. Para birimi : dirham not: Cuma günleri tüm kent tatildir.


Abu Dabi; yüksek binalar, ihtişamlı oteller ve geniş bulvarlarıyla insana büyüleyen bir kenttir.

Emirate Place full tur ücreti 50 us dolar.



ve dünya'nın 3. en büyük camisi: (SHEİHN ZAED) SEHZAİT MOSQUE
ben içini gezemedim çünkü kara çarşaf giymek gerekiyordu ben içeri girmeden dışarısını ve güzelliğini seyrettim o bana yetti...

Başkentte, 18’den fazla büyük alışveriş merkezi bulunur. 
Marina ve Abu Dabi alışveriş merkezleri, kentin en büyük alışveriş merkezidir.




DOKUNDUĞUNUZ HER SARI ŞEY ALTIN!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder