Saffron Walden / İngiltere

Aslında anlatacak çok şey yok. Saffron Walden belkide ingilteredeki tek yokuşlu town olarak geçer. Çok inişli çıkışlı yolları vardır. Town'a inmek dönmek spor yapmak gibi gelir insana. 2 tane kebabcısı vardır. Aslında çok ufak bir Town hatta köy olarak geçer. Ben burada yatılı okula gittim. Okulumun adı Friend's School'du. Ufak'da olsa Town center'ı var. İngiltere'nin en fazla pub'ı olan yer olarak da anılır ismi Saffron Walden'un.

Londra Liverpool street station'dan tren ile 1 saatlik yolculuk yaparak gelinir. Tren yolculuğunun son durağı Cambridge'dir, burasıda son duraktan bir öncekidir.

Ben okula başlamadan önce burada Saffron Walden otelde kaldım ama tavsiye etmem Saffron Walden'da sacede 1 otel var oda 3***'lı ama ben tam depremden sonra geldiğim için her dakika deprem oluyor sanıyordum, çünkü otelin heryeri oynuyordu. Otel tam Town center'da yer alıyor. Daha sonradan beni ziyarete gelen arkadaşlarım için okulumun karşısında hem daha uygun fiyata hemde çok daha temiz cici bir tane B&B yani Bed & Breakfast bulmuştum. Tam okulun karşısındaydı ve çok iyiydi. Çok anlatacak birşeyi yoktur Saffron Walden'nin ömrümün 2 senesi geçmiştir ama 2 kebabcısı, yokuşlu yolları, tren istasyonu, güzel bir b&b ve iğrenç bir otel'i ile aklımda kalmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder