Fethiye Hillside


Dışarıda 7 sene yaşadım, çok seyahat ettim ve işimden dolayı çok otel gördüm. Yurtiçi ve yurtdışı olmak üzere ailemle yaptığım seyahatlerim olsun, öğrenci standartların arkadaşlarımla yaptığım seyahatlerim olsun ve de Hatsail turlarımızın standartlarında olsun çok ama çok gezdim ve gördüm. Hillside Fethiye, Türkiye otelleri arasında bence ilk sıralamalarda bulunacak bir otel kategorisidir.
Fethiye Hillside’a seneler önce mavi yolculuk teknelerimiz ile gitmiştim. Hillside’in yanındaki koy’a bağlamıştık. Bu bir alternatif eskiden teknenizi Hillside’a da bağlaya bilirdiniz ve böylelikle otel odaları yerine teknenizde veya kiraladığınız teknenizde konaklaya biliyorsunuz tabi günlük tekne bağlama ücreti vardı. Ama 2015 senesinde bu durum değişti artık tekneler Hillside'a yanaşamıyor. hem teknenin altını vurma tehlikesi oluyor hemde teknenin gerek ihtiyaçları olan elektirik ve su alımında problemler olabiliyormuş bu nedenle artık bu şeçenek iptal edilmiş. 

2012'den beri her sene gidiyoruz. Otel satışını 2012 senesi ETS grubuna ait idi, ama 2013 senesi Jolly sistemide satışını aldı. Ben Turizm acentası olmama rağmen biraz yüzsek fiyat bulabiliyorum, o yüzden her gelişimizde eşimin Hillside üyeliğini kullanarak rezervasyonumuzu yaptırıyoruz ilk sene ise booking.com’u deneyerek uygun fiyata bulmuştuk. 


**Size konu açılmışken booking.com adresini anlatmak istiyorum bazı rezervasyonlar için oluyor bu durum. Önce; booking.com sadece rezerve ediyor, evet kredi kartınızı giriyorsunuz ama asil ödemeyi kapıda yapıyorsunuz. Kredi kartınız ile sadece rezervasyonunuzu garanti içine alıyor.
Otele ulaşım çok kolay İstanbul veya her yerden Dalaman havalimanına uçuyorsunuz ve Dalaman havalimanından taksi alıp gidebilirsiniz. Havalimanı taksileri sizi 110 TL’ye götürüyor, eğer Hillside’dan transfer ayarlarsanız 140 TL’ye götürüyor. Otele gitmeden önce zaten Hillside’dan yetkili kişi arayıp sizi transfer isteyip, istemediğinizi soruyor.
Otel full pansiyon olarak geçiyor, yemek yerlerinde yerli içecekler ve fiyata dâhil ama yemek yerleri dışında yanı plajlarda sipariş verdiğiniz mesela su ekstra tutmaktadır. Hillside da hem genç çiftler, hem çocuklu aileler hemde orta yaş çok görüyorum, otel her yaşa hitap eden bir otel. Mesela ben 2012 senesi eşimle yeni evlenmiştik 30 Ağustos'u bağlayıp gitmiştik, 2013 senesinde babymoon yapalım dedik ve hamileyken gittim ve 2014 ve 2015 senesi kızımızı da alıp gittik. Hersene benim için ayrı güzeldi.. 
Otel de mini market, Kafkas kuyumcusu, D&R, Dondurmacı, 2015 yaz sezonuda açılan cafeteria ve fotoğrafçı bulunmakta.
Fotoğrafçı 2015 sezonunda değişmiş ve artık otel yetkilileri üstlenmiş. Eskiside yeniside biraz pahalı ama bu tip tatil köylerinde maalesef fiyatlar hep bu sekilde. (bu seneki fotoğrafçıların fotoğraf çekim kalitesi biraz kötüydü, inşallah seneye toparlarlar...) 


Otelde spa hizmetini Hillside spor kulüplerinde olan Sanda Spa işletiyor. 2 senedir hiç gitmemiştim ama artık otele giriş yaptığım andan itibaren masaj randevumu alıyorum. Ben İstanbul da Sanda Spa’nın iyi üyelerinden biri olarak oteldeki Spa’nın da son derece güzel ve kaliteli olduğunu gördüm ve herkese tavsiye ediyorum. **Bilinmesi gerekenler ise; İstanbul'da bulunan spa haklarınız otelde geçerli değildir. Randevu alırken size sorada bilirler sormaya da o yüzden  yazıyorum 2 yerde masaj yapılıyor hem dışarda 'tropic' alan deniyor hemde içerde kuaför'ün yanında. Benim tavsiyem içerdeki kapalı masaj salonu konseptli yerde masaja her yerde gidersiniz, tercihinizi Tropic'den yapın... Masaj tipinde değişiklik yok sadece atmosfer.

Odalara gelince birkaç tip oda var, bu oda tipleri manzara, balkon, kişi sayısı kapasitesi, merdiven v.s. olarak değişiyor. Tabi oda tiplerine göre ücretlerde ona göre değişiyor. 

Plajlara gelince ise; 3 adet plajı var. Çocuklu ailelerin tercih edebileceği havuza da en yakın bulunan ile diğer 2 yan tarafta bulunan plajlar ise yetişkinlere göre sessiz plajlardır. 
İnternet wireless otelin içinde bedavadır. Bu haber en çok yabancılar için çok cazip gelen bir servistir. 

Restoran; 2 adet özel rezervasyonlu gidilen ve bir adet açık büfe servisi bulunan yani 3 adet Restaurant bulunmaktadır bunlar; Ana Restaurant, Beach Restaurant, Pasha Restaurant. Tavsiye listemde ise; sabah kahvaltıyı mı kaçırdınız korkmayın çünkü Pasha restoran da late breakfast dedikleri yani geç kahvaltı var. Öğlen ise dilerseniz büyük açık büfeli yerde yada beach restoran da alabilirsiniz. Akşama gelince ise Beach restoran tarafında italyan restaurantında italyan yemekleri veya Pasha da balık yiyebilirsiniz yada her gün birbirinden güzel lezzetleri ile olan açık büfe restoran yani ana restoran da alabilirsiniz. ufak bir not daha eklemek istiyorum. restorandın içinde arka bir bölümde (çocukların yasak olduğu:) sadece yetişkinlerin yemek yediği bölüm var orada sigarada içile biliniyor. Çocuksuz aileler daha çok o köşeyi tercih ediyorlar.  

Ve çalışanları bunuda özellikle yazmak istedim. ekibin hepsi genç, hepsi fırtına gibi ve o sıcakta kimsenin yüzü ekşimemiş hepsi güler yüzlü. 

4 gelişimde de seyahatimin son günü dönüş uçağımız geç diye odadan geç check-out istedik ama otel maalesef dedi (otel her zaman çok dolu) Duş odaları var. Duş odası denince aklınıza spor salonlarında bulunan soyunma odaları gibi bir şey gelmesin bende öyle sanmıştım. Sabah eşyalarımız hazırladık valizlerimizi dedikleri gibi odada bıraktık çıktı. Akşamüstü duş odası randevumuz için resepsiyona gittik bize bir oda anahtarı verdiler ve golf arabaları ile duş odası dedikleri yere götürdüler. Duş odası dedikleri yer bizim konakladığımız odanın biraz küçüğü, manzara olmayanı ama temizlik olsun, banyo olsun ve oda olsun aynı standartta aynı kalitedeydi. Bu olay çoğu otelin sunamadığı bir servistir ve bence çok başarılıydı.

Eklemek istediğim en büyük özelliklerden biride, son iki senedir kızımla gittiğimden bahsetmiştim geçen sene yanı 2014 senesinde kızım Defne 11 aylıktı ve hala sebze ezmesi veya meyve karışımı yiyordu. Açık büfe alınan restoran da bebekler için büfe bulunuyor. Tam girişin orda. Meyve ve Sebze çeşitlerini seçip büfedeki görevliye veriyorsunuz onlarda size blender 'dan geçirip bebeğiniz için en iyi şekilde sunuyorlar.

Hazır çocuktan konu açılmışken, Kids Side! evet çocukların koşup oynayabileceği, resim çize bileceği, çizgifilm seyredebileceği, kaydıraktan kayabileceği, toplarla oynaya bileceği.... hocalarla ve can kurtaranlarla dolu kids club. Sizlerle paylaşmak için programında resimini çektim...  
4-7 8-13 14-17 yaş grubuna hitap eden bir oyun bölümüde mevcut. 
***bu arada bizi instagram hesabımızdan takip ederseniz... adım adım tatil fotograflarla tanıtımlarımızı da görme şansınız olabilir... 




not olarak: Hillside spor üyesi iseniz veya daha önce konaklama yaptıysanız rezervasyon ve otele check-in yaparken kesin belirtin ve indirimli avantajlardan yararlanın :)

Bir otel hem servisi, hem çalışanları, hem yemekleri, hem odaları ve duş odaları, hem de tatil bölgesi ile bu kadar iyi olur mu? Oluyormuş.

Tekrar teşekkürler ve seneye görüşmek üzere Fethiye Hillside…

6 yorum:

  1. Yazınız detaylı ve aydınlatıcı olmuş teşekkür ederim.

    Almanca
    http://www.fethiyee.de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim blog'lumu inceleyip güzel yorumlarınızı paylaştığınız için....

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim. Ben bu gerçekten bana yardımcı , makale katılıyorum . Yardımın için minnettarım. Çok teşekkürler. İyi bir web sitesi.Avusturya Paket Turlar

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Yerel Turizm
    www.yerelturizm.com olarak amacımız Yerel Turizm' in tanıtımının kolayca yapılabilmesidir.
    Sitemize üye olarak deneyimlerinizi paylaşabilir, Gezilecek Yerler hakkında bilgi verebilirsiniz. Tatil Yerleri, Otel, tatil köyü vb. konaklama önerileri yapabilirsiniz. Cafe, Restoran vb, Eğlence Mekanları önerebilir, Gezi ve Turlar ile ilgili organizasyonlarınızı duyurabilirsiniz. Şehrinizdeki Özel Günler hakkında bilgi vererek, Yöresel Ürünler' in tanıtımı yapabilirsiniz. Tatil planlarınızı önerilere göre belirleyebilirsiniz. Yörenize ait Yemek Tarifleri hakkında bilgi paylaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil