Piacenza / İtaly

Piacenza – İtaly

Piacenza’ya çok yakın bir arkadaşımızın düğünü için gittik.
Ama yaşadığım seyahat tecrübemi paylaşmak istedim.
3 günlük rüya gibi geçen bir İtalya öyküsü….

Kaldığımız otelin adı :   Hotel Grande Albergo Roma
Adres : Via Cittadella

Otele yerleştikten sonra ilk gece yemeğimizi BISSA SCUDLERA’da aldık. Çok güzel ve şirin bir restoran idi. Nehrin tam yanında su sesleri eşliğinde bekarlığa veda yemeğimizi yedikten sonra otobüsler ile otelimize geri döndük. İçilen her şarap beyaz / kırmızı fark etmezsizin çok güzeldi. otelimiz ile restorantımız arasındaki mesafe 45 dakika otobüs ileydi.
Ertesi gün nikah zamanı, otelimizde kahvaltılarımızı aldıktan sonra hemen hazırlanıp otelin lobby’sin de buluştuk. Ve yürüyerek otelimizden nikah kıyılacak yere gittik. PLAZZO FARNESE’de kıyılan nikahtan sonra Piacenza da serbest zaman verildi. Şehir çok büyük olmadığından ufak bir turumuzu yaparak şirin kafelerin’den birinde oturduk.

Piacenza aslında çok ufak bir köy/kasaba. Ama İtalya kuralları hakım. Öğlen uzun bir öğle tatili var ve sokaklarda sessizlik hakım.

Ve akşam düğün partisi için otobüsümüz TORRE FORNELLO’ya hareket etti. Burası aslında internet sitesinde şarap mahzeni olarak geçiyor. Çok güzel bir mekan idi etrafında bütün üzüm bağları hakım.

Hızlıca geçen ama inanılmaz güzel anılar bırakan bir haftasonunun hikayesi ile Piacenza İtaly…