Val d'Isere / Fransa

Ben senelerce Avusturya'ya gittim, 1 keresinde Courchevel'e gittim ikisinide tek geçerim derken favori kayak bölge listeme Val d'Isere leride ekledim.

Planlamamız gidişim 1 anda oldu. Aslında Cenevre'den gidiliyor, ama bizim bir toplantımız olduğunu içi Lyon'dan bağladık bu tatilimizi. Thy ile Lyon'a uçtuktan sonra havalimanında bekleyen özel transferimiz ile 2.5 saatlik Val d'Isere 'e yolculuğumuz başladı. Gidiş için otobüs, otelden transfer, araba kiralama aslında birçok seçenek var. Ama hesap yaparken otelinde otopark ücretini de araba kiralama bölümüne eklemeyi unutmayın!

gittiğimiz otel : Aigle Des Neiges
otel 4 yıldızlı bir otel ama piste çok yakın 2 adım da pistesiniz, otel modern bir dağ oteli. odaları temiz, banyoları kocaman, servisi çok iyi ve gündemdeki en büyük ayrıntılı interneti var, bedava ve iyi...

Yemek :
Gündüzleri kaydığımız yerlerde yemek yerleri bulup yedik, otelimiz zaten oda-kahvaltı olduğundan otelin kahvaltı seçeneğini değerlendirdik. otelin kahvaltısını size şöyle anladım. Blogumdan anlayacağınız gibi çok gezdim, çok gördüm kıyaslama yaparsak çok çok iyi bir kahvaltıya ve servisine sahip. Ama sizin için oranın en iyilerinin notlarını aldım.
öğlen yemekler;
1. seçenek;
La Folie Douce Val d'isere; gitmedim aa partylemek için çok iyi yer.
2. seçenek;
Panoramic; çok iyi %100 gidin kayarak gidiliyor, hemde Michellin star restauran.
3. seçenek;
Tignes les bewvieres; burayada kayarak gidiliyor ve hamburgeri çok iyi ve meşhur.
Akşam yemekleri; ilk gece yol yorgunluğu ve otele geç geldiğimiz için otelde yemek yiyelim dedim şansa bu restorana gidelim dedik, bence kesin gidin adı Paul, Aigle Des Neiges otel'in içinde buluyor. 2. gece L'Arolay restoranına gittik yürüyüş mesafesindeydi, küçük ama yemekleri mükemmel bir restoran (küçük ve sıcak bir restoran, yürüyerek gidildiği için üstünüzü kalın ama çıkarıla bilecek cinsten giyinmelisiniz) 3. gece L'Avancher restoran'a gittik, taksi istedik ama bize otelin ücretsiz shuttle servisini sundular, bu restoran'a yürüyerek gidebilmek mümkün dil ama araba ile mesafe tabiki kısa. 4. günümüz yanı son gece 1789 adlı restoran'a gittik gene yürüyerek 2. geceki kadar yakın olmasada kar havası ve kar da yürümek çok güzeldi. bu 4. restoranı kesin tavsiye ediyorum. Şimdiden afiyet olsun...

not: tüm gezilerimi ve resimleri @hatsailtourism instagram hesabından takip edebilirsiniz.