Kaya Palazzo - Kartalkaya

Çocukla seyahat temposu devam ederken rotamızı sezonu bitirmeden Kartal Kaya'ya Kaya Palazzo. Aslında seyahat planlamamız farklı başlamıştı. Planımızda kardeş otelleri Dorukkaya oteline gitmek vardı. Ama Dorukkaya oteli sözlü rezervasyonumuz olmasına rağmen bi anda kapanma kararı alınca rezervasyonların hepsini kardeş oteli Kaya Palazzo'ya alalım dediler (tabi fiyat farkıda talep ederek)...
Ben blog yazıyorum. Takip edenlerin iyisi veya kötüsü ile seyahat öncesi başlarına gelebilecek adım adım tecrübeleri yazdığım bir blog yazıyorum. Bu seyahat da aslında biraz problemle başladı ve devam etti maslesef. üzüldüm böylede olmasına çünkü otel'e çok özenilmiş ama maslesef genede hatalar ve aksilikler ve başında müdür kimse olmaması birazcık sezon sonuda olsa kötü olmuş.

otel bomboş sezon sonu olduğundan bizim gruba karşıda çok üzücü hataları olduğundan odamızı Suit'e aldılar. Çok güzel bir odaydı. Odanın içinde jakuzisi vardı.  Kızım tabiki bayıldı. biz suit'e upgrade edildiğimizi bilmediğimiz için dadı içinde oda tutmuştuk ama oturma odası bölümünde de yatabilir dadı veya 2. çocuk. Otele akşam giriş yaptık, direk yemeğe geçtik. Yemekler ve büfe tipik tatil köyü ve kayak otelleri konseptindeki yemekhane modeli. Mantısından, dönerine, döner çeşitleri et ve tavuk, pide çeşitleri, Sushi çeşitleri yok da yok.

Ve ertesi sabah, klasik Kartalkaya havası ile günaydın... Sisli ve puslu. Güzel ve zengin bir kahvaltının ardından. Bu kadar yok gelmişken kızıma kayak denetelim dedik. En ufak ayakkabı numarası 25. Defne şu anda 24 giyiyor ama yarışmayacak sadece ilk denemesi olacak zaten kalın çorap var ayağında sorun olmuyor kesinlikle bir beden büyük giymesi. Ve kayak odasında ayakkabı ve kayak operasyonundan sonra sıra geldi piste. Otelin tam önünde ufak bir lift var. Herkes için aslında ama baby lift niyetine de değerlendirile biliniyor. Hemde çocuklarınız gözünüzün önünde oluyor. Etrafta bir sürü hoca ve ders olması için seçenek sunuluyor ama Defneyi babası kaydırdı. çok da keyifliydi. karın yağması kesinlikle korkutması ve ürkütmesi. Kendini kayakçı sandı bizimki resmen. Kayak sonrası yapılacak şeylerden en güzeli otelinize oyun odası olmasıdır.  Çocukların hepsi oyun odasında oyunlar oynarken anne & baba saati dedikleri bölüm başlar. Akşam yemeği zamanı. Biz yemeğimizi SWİSS FONDUE de alalım dedik. Otel aslında tam pansiyon satıyor.
Ama Swiss Fondue de alacağınız yemek tam pansiyonun içinde değil, ekstraya giriyor.  Ama değer! Ben fondue uzmanı değilim ama çok severim gittiğim her yerdede görürsem kesinlile yemek isterim. Çok güzel bir akşam yemeği yedik. Ve otelde yapılacaklar. Otelde spor salonu var, spa var, bar var, aslında otelde seçenekler var. Ama maalesef tek kusuru otelin  otel personeli. başımıza gelenleri yazmak istiyorum. Yazımın başından Dorukkaya oteline gidecektik ama otel bir anda sezonu kapatınca grup olarak açıkta kaldık demiştim. 1. olayımız şöyle gelişti. otelde çalışan hanım bize kar yağarsa gelin yoksa gelmeyin diye hemen parayı almaktansa daha güzel bir satış taktığı uygularken üstü düzeyleri otel artık zarar ediyor kapatalı diyince rezervasyondaki hanım'ın da bütün müşteri kazanma operasyonu suya düştü. Sonrasında grup ise biz daha fazla ödemeyiz böyle konuşulmadı denilince gruptan eksilmeler oldu. Dorukkaya satışında olan görevli ise ben göremdim duymadımı oynamaya başladı. Ve burda mağdur olan müşteri oldu. Müdürlere telefon numarası bırakılıp arasa toplantıdan çıkınca diye not bırakılmasına rağmen müdürler aramadılar bile. Ama Turizmde maalesef etik
olmayan bu durumda, hem misafir kaybetmelerine yol açtı hemde maalesef otellerinin adını kötüye çekti sezon sonu. Biz otele geldik ve sonuçta oteli görmek çok istiyordum benim için güzel bir şans oldu. Yazımın başında da belirttiğim gibi bize suite oda verdiler. Oda çok güzel hele çocukla gidince dahada mutlu oluyor insan böyle güzel ve temiz yerlerde kalınca ama akşam Defnenin yatma saati geldi. öyle böyle dil bir sigara kokusu odanın içinde anlatamam ve otelde kimsemi umursamaz bu kokuyu. En sonuna müdür'e ulaştık. Açıklaması bize şöyle oldu! Sizin gruptan birileri yan odada kalıyor onlar sigara içiyor. Odaların hepsinde kul tablası var yani oteldeki tüm odalarda sigara alınıyor. Ama senin inşaatın da o zaman sorun var. benim grubumdaki misafir seninde misafirin kul tablasıda koyduysan iç demişsin sen o zaman. Ya Otele en son giren bize suit verme koku deli gbi geliyorsa yada sen önce yalıtımını acilen düzelttir. otel boş olduğu için başka oda verdi. Ama problemler takibe aldıya bizi :) maalesef oda çok kötü kokuyordu. otelde büyük bir sigara kokusu problemi vardi. Neyse her saat başı Defne'nın üstünü ortüp odayı havalandırarak sabah oldu ve son gün. Malesef hava gene pisli ve puslu bizde neyapalım ozaman otelin masaj ve spor salonundan yararlanalım dedik. Ve böylelikle bir tatilimizin sonuna geldik...  Yaşananlar ne olursa olsun benim için unutulmaz bir anı bıraktı bu tatil Defne kaya'ğa başladı....