Yaz başlamadan yaza geldik. MANDARİN ORİENTAL HOTEL BODRUM

Aslında sadece 1 günlük bir kaçamak dı bizimkisi...
1 günlük hayattan, rutinden 1 günlük 1 kaçamak...
ve bundan sonra her yaz başı kesinlikle yapılması gerekenler listesine eklenmiş bir günlük kaçamak. Herkese tavsiye ederim...

Biz sabah en erken uçak ile bodrum'a uçtuk. Havalanından araba kiraladık ve navigasyonumuza MANDARIN ORIENTAL yazdık. Ve 1 günlük tatilimiz başladı.
 bu seyahatimden 1. tio :) Nisan aslında sezon sayılmayan bir ay. Ama güneyde havalar ısındı yanı deniz'e de girile bilinir, kumlara uzanıp güneşlene bilinirde. Nisan ayında gittiğimiz için de Sezon parası ödemeden hem oteli yaşadık hemde tatilimizi ve hemde arkamızdan başka müşteri gelmeyeceği için otel' erken girdik ve late check out yaptık.

Turlar da da olsun, otellerde de olsun ilk an çok önemlidir. Bizi herkes otelde çok güzel güler yüzlü karşıladı hemen kahvaltıya geçtik. Kızımıza otelin sembolu olan Panda hediye ettiler. Kahvaltı müthiş..  yok yok... Canınız birşey mi çekti anında masanızda.. Servis müthiş. burası Rüya gidi biryer...

Kahvaltıdan sonra odamıza geçtik. Odamız aslında standart bir oda ama keşke her otelin standart anlayışı bu şekilde olsa. Odada yok yok... Sanırım bu yazımda bu kelimeyi çok kullanacağım ama işte ben böyle biryerdeydim. Tv den tutunda ikram edilen suyun markasına kadar herşey en en üst kaliteden tercih edilmiş.  Odada hem küvet, hem duş bulunuyor. Balkonlu ve deniz manzaralı odamızdan çıkıp denize inmeye karar verdik.

Deniz ve plaj... Kumlar daha ayağınızı yakacak kadar ısınmamış, otel mevsim deneni ile çok dolu değil. hafif tatlı bir esinti var (bodrumda eksik olmayan esintiler) kumdan kuleler yaptık. öğle yemeğimizi plajda aldık. Hem çocuk menüsü hemde büyükler için menü bulunmakta. Çocuklu ailelerin favori mekanı olan oyun odası... Odada ingiliz bir abla eşliğinde elişi yapabiliyor çocuğunuz veya içeride oyuncaklarla oynaya biliyor. Bizler'e oturup izlemek düşüyor.
Akşam yemeğine hazırlanmak için odamıza çıktık. Banyo zamanı. Kocaman bir küvet de güzel bir köpüklü banyo sonrası yemeğe hazırlandık.
Yemeğimizi otelin içindeki BODRUM BALIKÇISI'nda almaya karar verdik. Hemen çocuk koltuğu servisi ile ahçı yanımızda kızımız için ideal balık seçeneklerini bize anlattı. Bizede yemekler hakkında bilgileri verdikten sonra siparişlerimiz alındı ve hiç bekletmeden yemekler sırasıyla masamıza geldi. Klasik bir yaz akşamı sivri sineklerde bizimle :) hemen onun içinde kahveler yakıldı ilaçlar verdiler sürüldü servis %100 1000 (sıfırı yanlışlıkla değil bilerek fazla yazdım)

ve kızımız uyumakla uyumamak arasında giderken hemen bize golf arabası çağrıldı odamızın olduğu bölüme kadar bizi arabalar götürdü.

Ve Pazar sabahı ve dönüş günü...
oteli late check out (geç odamızdan çıkış) için aradık ve uçağımıza göre saat belirlediler. Bugün ise tercihimizi havuzdan yana kullandık. Aslında kapalı Havuzlarıda varmış ama biz açık ama ısıtılmış havuzu tercih ettik. önce çocuk havuzu sonra büyüklerin girdiği havuza gittik. Havuz basında ki servis te mükemmel. Her yerde wc bulunuyor. Yeni tuvalet eğitimi almış çocuklu aileler için çok iyi. yemeğimizi bu sefer havuz başındaki restoranda aldık, burdan da odamıza hazırlanmak için geçip 24 saatlık rüya tatilimizin sonuna geldik. Otelden çıkış yaparken bile ekip ve herkesin yüzünün gülmesi içimizi ısıttı.
Arabamıza bindik ve baktım ki arkamızdan su dökmek için biri elinde küçük sürahi ile bekliyor.  Otel ne kadar yabancı olsada Türk adetimiz ile uğurlanmak dahada hoşuma gitti. Bence çok sempatik bir buluş. inşallah bende tekrar geri gelmek çok istiyorum..
Merak edenler için ise; aslında otel ve evlerden oluşan kocaman bir arsa. Tekne ile bodrumda gezenler arsayı çok iyi bilirler.  Hala satılık evleri bulunuyor. Evlerde yaşayanlar otel'i değerlendire biliyorlar.

Tavsiye etmiyorum %100 gidilmesi gerekenler listesine ekliyorum...