çocukla otel şeçimi : Avantgarde Hotel Yalıkavak - Bodrum

Çocukla tatil oteli denince akla tek gelen Hillside ve Maxx Royal. Ama aslında oteller artık çocukla tatil konseptine dönüyor ve bunlardan bir tanesini çok güzel yakalayan otel AVANTGARDE otel Yalıkavak Bodrum. İstanbul'da da 2 şubesi bulunan bu otel aslında butik bir otel. Denize sıfır olsun, çocuğum seviyor kumu olsun derken birde merkezi olsun dedim, isteklerimi sıralarken çok mu şey istedim derken karşıma bu otel çıktı.

Tatilimizi planlama şu şekilde oluştu Cuma - Çarşamba organize ettik. Gitmeden önce arabamızı kiraladık ama artık Bodrumda da Uber başladığı için içkili misin arabayı al yada bırak, taksi buldun yada bulamadın derdi kalkmış. Arabamızla otelimize geldik.

***Otel oda - kahvaltı olarak satış yapıyor...

1. gün akşam otelde yedik. Yemekleri güzel. Çocuk menüsü bulunuyor.

2. gün sabah kalktık, kahvaltımızı yaptığımız yerde çocuk masası, çocuklar için bardak, tabak, çatal, bıçak bulunuyor. bize sabahtan plajda yerinizi tutun dedikleri için kahvaltı masamıza eşyalarımızı koyduktan sonra plajda yerimizi tuttuk. Öğlen yemek siparişimizi oturduğumuz şezlongdan verdik. isterseniz şezlonglarda yiye bilirsiniz yada hazır olunca masaya çağırıyor sizi orda alabilirsiniz. Akşam Bodrum'un meşhur balıkçısı Sait'in eski yerinde aldık. yeni adı da zaten Eski yeri'i olmuş. Orjinal düşünülmüş.

3. gün gene aynı tempo, otelden dışarı çıkmak istemedik kidclub var. Ama normallerin dışında biraz. İstanbul da yaşayanlar bilir Little Genious'un bodrum şubesi ve aynı hocalar var ama çocuğunuzu vermeden önce fiyatları sorun. Bizde tanıdık olmamıza rağmen yanlış anlaşılma oldu böyle bir ücret süpriz olarak hesabımıza yansıdı baştan kimse açıklamadı. Otel butik olduğundan oyun odasının olduğu yer şahane oturduğunuz yerden kitabını okuyup, denize girip bir yandan da gözünüz çocuğunuzun üzerinde olabiliyor. Akşam yemeğimizi gene bodrumun klasik haline gelmiş. Mimozada aldık.

4. gün gene aynı tempo plajda yerimizi tutuk, sonra gene deniz, kum, çocuk odası derken gün bitti akşam ise Yalıkavak Marinadaydık.

otelin heryere yakın olması çok iyi oldu, plajın çocuk odası ile iç içe olması bakıcısınız tatile gitmenin yararlarından berini çıkarttı hem çocukla daha çok vakit geçiriyor anne - baba hemde çocuk odasındayken anne-baba saati yaşıyor ebeveynler.

odalara gelince biz 1 adet standart 1 adet suit tuttuk ama çocuk var ise bence suit tutmak tatilde iyi olacak. oteli uzun dönem tutanlar varmış ev kiralamak yerine. aslında oda çok mantıklı geldi. hele uzun dönem tutmak isteyenler için suit şart bence.

***bence çocuklu ailelerin %100 düşünmesi gereken otellerden biri yada eviniz varsa plajı bile güzel.